söndag 9 maj 2010

Garrett Oliver i tv4 nyhetsmorgon

Brooklyn brewerys bryggmästare, Garrett Oliver är med i tv4 nyhetsmorgon idag.

Han kommer vara med och prata om öl och mat- & ölkombinationer tillsammans med Mattias Dahlgren.

Mattias Dahlgren står och gör något så ovanligt, i nyhetsmorgonsammanhang, ett långkok där han lagar en oxkind som ska möras ner tillsammans med en bärnstenafärgad "besk öl" med fina vita skumgardiner av okänt slag.

Missar tyvärr detta då jag sitter på tvärbanan på väg till jobbet.

Får bli lite tv4play sen alltså.
http://anytime.tv4.se/webtv/?progId=1011014

1 kommentar:

  1. Klart kul TV-inslag, jag kollade på det idag. Och din blogg ligger på listan för den närmsta tidens studiematerial...

    Om du vill se mer Garrett Oliver, kolla gärna in intervjun som jag kom åt att göra med honom till min nystartade videoblogg. Tänkte bara dela med mig till alla ölälskare härinne också - hoppas du gillar intervjun! :)

    Vänligen,
    Niclas

    SvaraRadera