torsdag 5 november 2009

Angusaglas

Var på middag igår hos min syster Mathilde och fick en f-dags present av henne som hon hade beställt men som inte hann komma i tid till min födelsedag i mitten av oktober.
Men igår fick jag den som sagt och man vart rätt överraskad!

Hon hade tidigare bett om en bild på Angusas första öl, Walrus amber ale, och jag trodde inget mer än att hon ville se bilden på den. Men det visade sig alltså att hon tänkte fixa en lite mer speciell present än vad man brukar få.
En på hennes jobb sysslar tydligen även med glasmålning och fick då alltså i uppdrag att lägga vår öletikett på ett ölglas!



Bugar och tackar för den! Högst uppskattat! Det ända som saknas nu i glaset är lite av ölen...

5 kommentarer:

  1. Trevlig present, finurlig!

    Jag har testat min flaska, den hade inte mkt till arom, och själva öltypen är ingen personlig favorit så jag var inte överentusiastisk men det är ju kul med hembryggt iaf :)

    Har ni testat Godzillan? Vänta er inga underverk, men ni kan nog ta den nu..

    SvaraRadera
  2. Haha, ja, är väldigt glad för presenten :)

    dempa: blir till att man testar din godzilla rätt snart! Tänkte försöka dra ihop några hembryggare i stockholmstrakten och testa den och en massa annat hemkört!

    SvaraRadera
  3. Det där var häftigt. Många stilpoäng.

    SvaraRadera